Aşını mutlaka ol kuzum ben burda okuyup doktoruma bebek hareketleri azalıyormuş falan dediğimde çok kızmıştı bizim için anne bebek ölümleri çok acı bunları yaşamak istemeyiz hiç neden yüzünden demişti 20 hafta olduğumda gidip vurulmuştum ve ne ağrı ne sızı nede kızımın hareketlerinde azalma olmuştu 2 hafta sonra 2.dozu vurulcam