Asilaymomm Merhaba anne adayları 6.haftanızda neler yazıyorsunuz burda konusalm ☺️ benm ara ara bulantılarım ve bazende kasık agrılarm oluyor önceden istifra ediyordum ama bir kac gundur sadce bulantım oluor 😄
Prensesim2018 Asilaymomm bende 8 zım ama daha hıc kusma olmadı sadece skmdıye kadar 2 defa ama kızımda 6 aya kadar kusuyordum heralde erkek bu ınslalah :))
Ayperi86 Benimde 6 hafta olcak bi kaç güne 5+4deyiz. Kusmam hiç olmadı umarım olmaz ama ara ar baş dönmesi ve mide kalkması oluyo bide bi nazlıyım sormAyın hiç bişi yapasım yok yatıyom sürekli 😅
Asilaymomm Ayperi86 bende aynıyım her gun Bı 20 dk yurucem diyorum yataktan kalkamıorm 😄 keseyi gördün mü sen canım
Ayperi86 Nursubasi canım benimde görüntüde ortada bi yerde duruyo ama bana yat demedi Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz
Asilaymomm Prensesim2018 aa öle bişeyi ilk defa duyuyorum 😄 cok kusmakla cinsiyetin bir ilgisi var mı ki bu arada Allah gonlunuze gore versin 🙏
Prensesim2018 Asilaymomm ebet cnm oyle dıyorlar kızsa sureklı kusaraın bır kac aya ama erkekte yok fazla saol cnm senınde ınslalah
Birhemsire_anne Bennim 3 4 gündür bulantılarım oluyor 2 kere kustum sadece kask ağrısı var 🤷🏼♀️ keseyi gördük fasülye gibi aynı
YSinem Merhaba bayanlar bende 6+4 deyim. Ara ara bulantim var 2 gündür hafif bas dönmesi, bu aralar hic bisi yapamasim gelmiyor devamlı yatmak uyumak istiyorum ve cabuk acıkıyorum🙊
YSinem Ayperi86 şimdiden yiyip yatmaktan 3 kilo almışım zaten kilom var 😖 ama ilki düşük olduğu için bunda baya pimpirikliyim
Mrckckr94 Bende 6+5 aşırı halsizlik var ve çok bulantım oluyor hiç bir sey yiyemiyordum doktorum bulantı hapı verdi onu içtiğimde bişeyler yiyebiliyorum anca 😒
GulcanYvz Mrckckr94 canım kalp atışları duydun mu birde bebek kaç mm çıktı bende 6+3 te gittim 5,7mm çıktı merak ettim seninkini de