Ben de sırt üstü çok yatamıyorum ama bazen belim ağrıyor,1-2 dk dinlendirmek için yatıyorum. Bir de sağdan sola veya soldan sağa hızla dönmemek gerekiyor diye duydum ama dr uma da sorcam.yani dönmeden önce kalkıp düz doğrulup sonra diğer tarafa dönmek gerekiyormuş, bebeğin kordonu dolanmaması için.. Siz hiç böyle bir şey duydunuz mu?