2020_Annecik Ben bugün ikinci kontrole gittim gayet iyi güzel ilgileniyor Doğumum orda olucak Allah nasip ederse 29 haftalık hamişim☺️
busrabusr 2020_Annecik Merhaba doğumla ilgili detaylı bilgi aldınız mı acaba? Doğumda eş kabul ediyor mu doktor hanım? Numarasını veriyor mu? Bir de doğum için gittiğimizde sancıları önce kendi odamızda çekip daha sonra doğum için doğumhaneye alınıyoruz sıralama böyle mi oluyor öğrenebildiniz mi? Zira Medipol’ün başka bir şubesinde devlet hastanelerindeki gibi gebelerin yalnız başına sancı odasında beklediklerini duymuştum da sizin bir bilgi edinme şansınız oldu mu?
2020_Annecik busrabusr canım ben zorunlu sezeryan olacağım için normal Doğum hakkında bisey konuşmadık ama 2 hafta sonra gidicem Doğuma eş giriyor mu diye tekrar sorarım ayrıca numarasını veriyor benim tahlil sonuçlarım vardı whatsuptan yazışmıştık .
Ozooss Bizde canan hanımla devam edecegiz 🥰 13+6 haftalığız henuz cok yeni olduğumuz icin sormadık açıkcası bu Cumartesi tekrar randevumuz var hatta , tavsiye ederim 🙏🏻