Kizlar ben 3 yillik evliyim ve polikistik overliyim. Bu ay arkadasimin vasitasiyla rizeli bi kadina gittim kadinin kaynanasi bile cocugu olmayanlara yardimci oluyolar ben adetin 3.Gunu gittim fitil koydu 5 gun boyunca son 3 gunu de sut buharina oturdum su an lekelenmem oldu yerlesme kanamasi diye umut ediyorum kadina tup bebek tutmayanlar bile geliyo valla bunu anlatmak icin buraya yeni giris yaptim cok zor bi durum yasadigim icin biliyorum yardimci olabilirsem ne mutlu bana ama erkekte bi sikinti varsa ona cozum bulamiyor. Kadin tedavi yapiyo gerisi Allaha kalmis Rabbim herkesin kucagini doldursun