Canım bende 38 haftaligim. Bir kaç gündür belimde ağrı var. 2 gün öncede adet sancısı gibi sanci çektim doktora gittim ama nst de bi sorun çıkmadı. Ultrasonda doktorum baktı herşey normal dedi hala beklemedeyiz. Bugünde gezip dolaşırken ilkkez zorlandım çok fazla aşağıya baskı hissettim🤦🏼♀️🤷🏼♀️