Bugün 14 haftalık olduk 👼🏻👼🏻 3 gündür kasıklarımda yoğun ağrı ve mide bulantısı hissediyorum. Yataktan hiç kalkamıyorum İlk zamanlarda bile bu kadar zorlanmamıştım. Gebeliğin en rahat dönemi 2. Trimester diyorlardı 3 günde kabus oldu benim gibi olan var mı ?