Bende bir ara sardım burger 'a artık arayinca ismimi söyler oldu adamlar 🙈🙈🙈 ahahahha 😀😂 ama sonra her yediğimde midemde ağrılar , sancılar, gaz.. taş gibi oluyordu Karnım. Dedim zaten yararlı bişey olsa , böyle rahatsızlık olmaz karnımda neden ıspanak yediğimde böyle olmuyor diye düşündüm. Sonra bıraktım. İyi oldu hem kilo yapıyor , hem zararlı . bebeğe hiç yararı olmayan bir besini yiyip fil gibi olmanın bi anlamı yok dedim sonra kendime. Söylemiyorum rahatım. Canım isterse bir portakal yiyorum yada çerez. Vs veya sade soda. Geçiyor sonra. Bırak bence canım . Çips bile zararlı . O yağlardan dolayi. Bide bunu düşün. .