Bahar1 ARNN benim 19+1 en son gittigimde 286 gram benim kız şuan 20 haftaligiz acaba ne kadar almistir🙄🙄
2kizanasi 22 haftalık 600gr kızım gelişimi de bir hafta önde :) Sağlıcakla gelsinler kilo önemli değil, sağlıklı olsunlar 🥰
Simge_92 duyguckmk gayet iyi aslında canım bende 32 haftalığım benimki 2200 gr ama doktor biraz iri bi bebek dedi
Kardelenyigit O hafta benimde kızım 450 gramdı 1 hafta önde gidiyoruz ☺️Gayet iyi yani kilosu bebişininde 🥰
Demirel Yagmuroktay canım süt ve süt ürünleri yeşillikler bide et ve et ürünleride muz falan ama dikkat et muz kabızlık yapmasın bunlardan bol bol tüket ha bide bebeğin minyonya oyüzdende almayabilir sağlıklıysa boşver doğduktan sonra beslersin sen onu hem doğumun kolay olur takma bukadar kafaya bak şimdi bizdede kilolu nasıl doğuracağız durumu var 😂😂
Demirel ARNN sağol sanım benim rabbim hepimize nasip etsin sağlıklı sıhhatli doğurmayı inşallah 🤲🏻🤲🏻😘😘
Sinem92 ARNN 20+5te 400 gramdı. Şuan 23 haftalık 1 hafta sonra kontrolümüz var, bakalım ne kadar olcak 😍
ARNN zelis63 haydi inweAllAh canim wimdi kac haftalik??salikli olsunlar inweAllAh kuzucuklarimiz 🤲🏻🥰🥰🌸