[silindi] canım ben cumartesi günü gittim saat 3.20 gibi falan girdim 4 ü geçiyodu çıktığım bak sana daha detaylı anlatıyım güler yüzlü hoş sohbetli bi uzman. Ben bu kadar beklemiyodum. Rahatlıkla istediğin soruyu sorabiliyosun kendine soruyo zaten aklınıza takılan bişey varmı diye tek tek bütün organlarını elidir koludur burnu üst dudak alt dudak aklına gelebilecek bütün vücudundaki her şeye bakıyor ölçüyor raporda hazırlıyor bir yandan. Karşıda monitör var sende rahatlıkla izliyosun eşinde. Bir sürü fotoğrafını çekti kısa kısa videolarını çekti hareketlerinin. Yani aklına gelebilecek her şeye bakıyo. Plasentana yerleşimine rahim ağzı uzunluğuna kordonuna. Bir yandan siyah beyazda bakarken güzel şeyler yakaladığı zaman hemen 4 boyutluya çeviriyor hatta elinin 5 parmağınıda gördük biz tek tek saydı bize ama bu açıdan emin olamadım içim rahat etmedi dedi 5 dakika sağa sola falan döndürdü hareket etmesi için elinden geleni yaptı. 6 adet renkli fotoğrafını verdi en güzellerini seçiyo zaten. Çok güzel bi rapor hazırladı benim kendi doktorum bile çok iyi bişey yapmışsın dedi bana düşün. Bütün çektiği resimleri kısa videoları cd ye aktardılar onu verdi. Ultrason bittikten sonra kime benziyo muhabbetimizi falanda yaptık. Ben memnun kaldım. 390 tl ye yaptırdım. Dediğim gibi cumartesi günü yaptırdım pazar kapalı. Daha sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin canım ❤️😘