Şu an 32+3üm ilk 13-14 hafta kusmaktan artık canım yaniyordu ağlaya ağlaya kustugum zamanlar oldu . Bu süreç içerisinde meyve ,yoğurt,çorba tuketebiliyordum bunun dışında bişey yiyemiyordum. Sende meyve ,yoğurt falan dene istersen . Bir de bence en iyisi bol bol uyumak şahsen ben günün yarısını uyuyarak geçiriyordum.