Ilknur_degrrli1 Kızlar doktorum şeker yuklemesi istememişti ama bizim ailemiz de genetik çocuğa sıkıntı olsun istemiorum belirti falan da yok ama önlem için istiorum ama 29 haftalık oldum aceba yapılır mı bu haftada
Serihsasya Ilknur_degrrli1 aile de kimde var anne babanda var mı ? Bu saatten sonra süresi için geç ama içinin rahat etmesi için açlık ve tokluk kan şekerine baktır
pelinsss Eczaneden cihaz alıp takibini yapabilirsin. Sıkıntı olduğunu düşünürsen doktorunla paylaşırsın
pelinsss Ilknur_degrrli1 eczaneden cihazı satın aldığında sana bilgi verirler zaten, her sabah açlık şekerini ölçeceksin sonra kahvaltıdan 1 saat sonra tokluk şekerini ölçeceksin. Değerlerin çok yüksekse doktorun diyet önerecektir.