Ygmrbrsakky Bu konu her zaman biraz tartışmalı maalesef. Ben normal doğum taraftarıyım, inşallah her şey uygun olur da yapabilirim. Ben araştırıp okuduklarımdan normal doğumun çok daha sağlıklı ve faydalı olduğuna karar verdim. Sezaryene kesin karar verirseniz de en azından bebek dostu sezaryeni düşünebilirsiniz.