Kızlar randevum vardı iki gün önce gittim 34+6 günlüktü bebeğim doktorum karın gelişimi 10 gün geride dedi. Aralık sonundan beri üçüncü kez muayene oldum üçünde de aynısını dediler riski var mı diye sordum doktor böyle devam ederse beslenmesinde sıkıntı olabilir doğumu erken başlatabiliriz dedi. Cuma günü tekrar kontrole gidicem erken gel bu sefer dedi eğer yine aynı şekilde ise doğum için gün vereceğini söyledi. Bu şekilde bi durumla karşılaşan ya da buna benzer birşey duyan var mı? Ben biraz da internetten araştırdım detaylı, karın gelişimi geri olması bebeğe giden kan akışının azalmasından kaynaklı oluyormuş devam ettikçe ve zaman geçtikçe de kan yeterli gelmeyince sadece bebeğin kalbi ve beynine kan gidiyormuş. Doktor 2460 gram olduğunu söyledi kilosunun ve karın gelişimi haricinde herşeyin normal olduğunu söyledi. Bilen duyan varsa akıl versin nolur çok tuhaf bişey insanın bebeğine hiç bir yardımı olamaması.