Merhaba kızlar ben 40. haftama girdim en son doğum tarihim 3 şubat pıhtılaşma sorunum var ve bu benim 3 düşükten sonraki 4. bebeğim asprin kullandım oksapar iğne kullanmaya devam ediyorum. Nst de sancım çıkmıyor bebeğin kafası aşağıda fakat açılmam yok nişan gelmedi. Doktorum sezeryan istersem bu salı doğurabileceğimi söyledi fakat normal istersem kendi sancımı bekleyecek gelmezse en son 3 şubatta suni sancı verecek bebek inmezse yine sezeryan yapacak. Gebelik dönemim biraz skntılı geçti arada kanamalarım oldu sizce risk almadan sezeryan mı yapmalıyım yoksa doğal olsun diye beklemeli normal mi yapmalıyım ?