Emine2943 Selen2688 siz doktora gittiniz mi ben daha gitmedim bekliyorum en azından gittiğimde keseyi görmek umuduyla
Emine2943 Selen2688 ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz bende erken diye gitmiyorum ama diğer yandan da gitsem mi hemen diye düşünüyorum kararsız kaldım
lavienrose lavienrose herkesin gebe kaldığı gün ve sat ovülasyon gibi tarihler farklı oldugu icin 4 hafta icinde de olsak değerler farklı olabiliyor sanırım. Bana göre de benim değerim düşük. Ama daha çok yeniymiş😊
Emine2943 lavienrose evet canım yumurtlama günleri herkeste Farklı Günlerde olduğu için Doğal olarak değerler herkeste Farklı oluyor ben bi bebeğimi kaybettiğim için artık daha evhamlıyım bunda.rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri göstersin inş
lavienrose Emine2943 dün gittim canım 376 çıktı işte kanda. Karından ultrason baktı rahim duvarın kalın güzel dedi. Kese için 1 hafta sonra gel dedi 🙏🏼🥰
[silindi] Emine2943 canm ben ilk kasik agrisindan anladim gebe oldugumu ben adet tarihimi bile bilmiyodum hesaplamiyodum tesadufen geldi bana prenses