Bende zumba yapıyordum ama çok hoplamalı zıplamalı olduğu için bıraktım😀 şimdi 9. Haftamdayım haftaya pilatese başlayacağım. Doktor ilk 3 ay hafif hareketlerle spor yapabileceğimizi söyledi. Günlük 30 dk açık havada yürüyüş yapabilirmişiz. Çok faydalıymış. Daha sonrası içinde pilatesi önerdi