Merhaba arkadaşlar, kısmetse doğumum Haziran ayının ilk haftası olacak. Ancak bebeğe kıyafet alırken çok kararsız kalıyorum. Uzun kollu mu alıyorsunuz? Kısa kollu mu? 0-3 ay mı yoksa yenidoğan mı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.Yada ne kadar ne almak lazım?