Suhedq Bebegıme 14 haftalıkken yuzde yuz kız dedı doktor degısme ıhtımalı olurmu cevremdekıler baktır bıdaha dıyolar kafam karısftı
Cansinsen_ Ben hiç görmedim açıkcası değişse ne olur değişmese ne olur erkek olunca bu soru sorulmuyo ama kız olunca sanki bi umut değişir diye bekleniliyor
Zuzum577 Cansinsen_ ben mesela kiz esyalari aldim 20 haftadayim kiz dediler iki kere bir %95 biride %100 dedi yani ama bana kiz dediler diye herseyi ona gore yaptim simdi erkek cikarsa napa bilirim diye dusunmedim degil yani