Fatmanur3232 bebeğimi kaybetmedim ama kuzenim rahim ağzı açık olduğu için dikiş attırmıştı. İlk gebeliğinde attırdı 5. Ayda bebek zehirlemeye başlamıştı bebeği aldılar ve yaşamadı. İkinci gebeliğinde tekrar dikiş atıldı çok dikkat etti sürekli yattı sadece ihtiyaçları için kalktı sağsağlim bebişini kucağına aldı. Bildiğim kadarıyla çok hareket etmemesi, yolculuğa çıkılmaması, kontrol altında olması gerekiyor