Monurol kullanmıştım geçti gibi oldu yine başladı zalain fitil ve gynolemoxin fitil vermişti doktorum baya idare etti beni simdi yeniden tekrar fitil ve travazol krem verdi kasinti icin yoğun bir akıntim ve kaşıntı var inşallah bu kez geçer 😓😶haftaya doğuma girecem