Mervoop ❤️ nasılsınız hadi gelin sohbet edelim çok merak ediyorum ya doğumu oğlumu bian önce gelsin istiyorum
Aslhntugra Mervoop bende 37+6 dayim canim benimde kasik agrim bel agrim var ama sanci yok oyle duzenli senin nasil agrilarin normali mi bekliyosun sezeryanmi.olacaksin
Mervoop Aslhntugra vala rahim ağrım var arada giriyo bst sancı cıkıyor ama bekliyorum öyle dayınılmıcak ağrılarım yok normal düşünüyorum ama bakalım nasipimde ne varsa o olsun sağlıkla gelsinlerde
Bellazarea Bende bugün 37 oldum, adet sancısı gibi arada sancım oluyor, düne kadar her gece kasılmalarım oluyordu gece ilk defa olmadı 🤷🏻♀️ birde çatı kemiklerim ağrıyor :/ sabırsızlıkla bekliyorum kızımı :)))
Sevim_13 Bende 38+0oldum çatı kemiklerim ağrıyo sanki adet olucakmışım gibi ağrıarım var bakalım ne zaman sıklaşır
Meliha_nur Ben de 37+1oldum agrim cok dun aksamdan beri bas donmem cok depremden dolayi 😔 dogsun artik istiyorum ne sanci ne su hic hic birsey yok