Harvicell Emineyavuz_53 evet kaşıntı 2 gündür var bugün karaciğer enzimlerine ve safraasiti testleri yapıldı alt ast yüksek çıktı doktorda bu ilacı verdi etkisi oluyor mu ilacın geçiriyor mu
Emineyavuz_53 Harvicell kaşıntıyı geçiriyor da kaç çıktı enzimler . Karaciğeri ve safrayı tedavi etmiyor . Eğer çok yüksekse bebek erken haftada alınıyor
Harvicell Emineyavuz_53 safra asiti en yüksek 10 olması gerekirken benimki 10,8 çok yüksek değil yani
Harvicell Emineyavuz_53 eczane ursofalk yok dedi ursactive verdi doktorumda olur dedi günde 4 kullanacağım 1 kere içtim bakalım ne zaman gösteriyor etkisini ilaç