Herkese selamlar🤚🏻
Her postun altına kızımın gelmeye niyeti yok yazıp duruyordum nihayet bugün kavuştuk. Gece 1de sancım ve suyum beraber geldi benim oyle bardaktan boşalırcasına suyum gelmedi bilginiz olsun ama kendini farklı hissediyorsun 5e kadar duş hurma pilates topu şeklinde sancıların devamını bekledik. Hastaneye 5 çeyrek gibi geldik açılmam vardı ancak çok ağrım vardı epidural istedim. Ancak ebem geldiğinde hiç gerek kalmayacağını rahatça doğacak kadar aşağıda olduğunu söyledi bebeğimin🥰
Saat 08:36da epiduralsiz 1 dikişle kızımı kucağıma aldım. 3180 ile doğdu. Allahım isteyen herkese bu duyguyu tattırsın. Ben son 1 ay hergün düzenli yürüdüm sıcak duş aldım hurma yedim pilates topunda vakit geçirdim. Hergün düzenli yaptım ama. Ben doğumuma faydası olduğunu düşünüyorum Allah hepinizi bebeğiniz ile sağlıklıca kavuştursun. Daha yeni doğumum oldu ama sorunuz varsa cevaplarım
Hakkınızı helal edin🥰