Oykutoskuzey Kuzular merhaba egepolde muayene olan yazabilirmi acaba bilgi almak istediğim bir konu var 🤗😍
Degisken Ben orda sezeryan oldum dr isteği hatta zorlaması ile deyim..Asla egepole gitmem doğum için . O kadar para veriyorsun ama mesai saati içinde doğurmazsan eğer nöbetçi dr giriyor.aylarca git kontrole tanımadığın dr gelip doğurtsun..
Dygggkcr Degisken ben de egepole gidiyordum sırf bu sebepten bıraktım üstelik ucuz bi hastane de değil 4 bin olmuş doğum