Medihammm4220- Be 11+2 günlük hamileyim ve bütün karnımı etkileyen bi sancı var sanki midem ve bağırsaklarımda ağrı bilemiyorum kasıklaromda bi ağrı yok normal mi bu yaşayan var mı hiç
Mororkide Medihammm4220- gaz sancısı olabılırmı acaba bılemıyorum yınede doktorunuzu bılgılendırın derım
Turkannnk Bende 11+1 im bende de zaman zaman ağrı oluyor cok eğilip kalktığımda hemen dinleniyorum yatıyorum gecıyor sende oyle yap
Medihammm4220- Muhtemelen midem ama bütün karnımı etkiledi ve korkuttu çok şükür geçti şuan iyiyim ilginiz için çok teşekkürler hanımlar☺️