zeynepcgt Kızlar merhaba 4. ayımızı doldurduk ve karın bölgemde tüylenme var ne çok ne az derecede sizde de var mı neyden kaynaklanıyo olabilir
Szeys zeynepcgt Benim de öyle zaten ince tüyler vardı belli belirsiz ama şimdi karnımın özellikl alt kısmında 3 5 tane kalınca çıkmış. Ama dedikleri gibi doğumdan sonra hormonlar normale dönünce düzeliyomuş
Gazel0606 Mororkide bendede çıktı 13 haftalığım sizin cinsiyet ne erkek bebek hormon salgılanıyor deniliyor ne kadar doğru bilmiom
Mororkide zeynepcgt dökülüyo zamanla kızımdada olmustu tuylerın uzamasıda duruyo bazı kişilerde hamılelıkte ınsallah durur bendede 🤣😂
Nml06 zeynepcgt Merhaba, bende de oldu..çatlamasın diye sürdüklerimden mi yoksa başka bir şeyden mi bilemiyorum 😑
Mororkide Gazel0606 17.hafta gel dedı ıkılı test sonucuyla bakıcak cınsıyetınede birsey sorucam ayrıntılı ultrason cektırcekmısınız sız