Susamcik01 amin canım arkadaşlarımı tesell ediyorum ama ben valla diyorum acaba oldu mu oldu mu bu ay İstanbul’a gtcem ankaradayım evlendim buraya geldim bi yansan diyorum olmazsa uzulmicem çünkü olursa ilk dusuk yaptım çünkü pimpirikli okurum bi yandan diyorum olsaunda evden çıkmam :))