Bugün tam 16 haftalık cinsiyet bellimidir diye gittik oğluş olacakmış 😍 yanılma payı olmaz heralde diye düşünüyorum çünkü 13 haftalıkken kanama sebebiyle hastaneye yattığımda ozamanda sormuştum erken ama erkek gibi dedi şimdi net dedi💙 bi kızım vardı bide erkek olacak tamamdır 😁