Kızlar
doktordan çıktım bebeğim hep son adet tarihimden önde gidiyordu. Ben planlı hamile kalmadığımdan son adet tarihimde net değilim bunu demiştim doktoruma. Şimdi ise doktor bu tarihe göre ilerlemeye başladı. Ya bebek daha büyük ise diye kaygılanıyorum . Arada 1 hafta kadar oynardı genelde. Neyse o yüzden doğsun istiyorum bir an evvel. Hatırladığım adet tarihine göre bebek 38+2 de ama bebek kafa ölçümüne göre 39 da. Nst de bugün sancım 40ın üzerine çıktı. Ebe hissetmiyor musun sancı dedi hayır dedim. Ama hafif hafif var dedi, bu doğum yakın demek mi oluyor? Doğum sancısı olduğunda da 80e çıkıyormuş. Sizin fikirleriniz nelerdir , bir akıl verebilir misiniz?