Kızlar hepinize merhaba ☺️
Buraya sık sık yazıyorum belki artık gene mi bu diyenler bile olabilir ama hamilelik böyle bir şey mi gerçekten anlamıyorum artık. 6. Haftaya gelene kadar bir sıkıntım yoktu 6. Haftaya geçtiğimiz günlerde inanılmaz bi mide bulantısı vurdu o gün hastanelik oldum ve çok olmasa da afedersiniz ishal oldum gibi oldu. O gün serum yerken bile istifra ettim en sonunda gecesinde dayanamadım zofer ilacı içtim. O günden beri istifra etmiyorum ara ara mide bulantısı vuruyor ama kusma durumu bitti. Fakat ishal durumu ara ara vuruyor. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum onun etkisi olabilir mi acaba? Burda okuyorum ya mide bulantısından çok kötüyüm yazıyorlar ya da bende bir sıkıntı yok diyorlar benim bir günüm bir günümü tutmuyor.