gelin_34 Slm arkadaşlar isim konusunda biz de bir türlü karar veremeyenlerdeniz. 🧡Melih🧡 ismi hoşumuza gitti sizce nasıl? Tatlı şirin yakışıklı anlamına geliyor
EcrinveSelim gelin_34 sizn içinize sinmiş beğenmişsnz önemli olan o 😊 herkesin düşüncesi farklı burda
Nml06 gelin_34 Merhaba, isim güzelde bu ismi taşıyan tanıdıklarım oldu biraz fazla havalı, egolu yapıları vardı. Bilemiyorum tabiki genelleme yapmayayım
Gizeminik gelin_34 kuzenim var Melih isminde gerçekten çok yakışıklı, uzun boylu Güler yüzlü sakin biri tesadüfmü bilemem😊ama güzel bir bir isim
Adbrs-20 Omerinzevcesi evet canım bana da doktor kesin olmamakla beraber erkek dedi eğer erkekse bende bera düşünüyorum 🤗
ozlem_1990 Bende kararsızlardanım. Melih biraz eski geldi bana ama beğendiysen ve kararlıysan ne güzel. Benim ilk oğlum da ismi hemen koydum Güney Çınar diye ama ikinci oğlum yok uyumlu olsun yok anlamı güz olsun derken kararsız kaldım 😊
Melikekrtc1 gelin_34 Valla canım bence güzel melih ismi bende çok düşünüyorum oğluşuma güzel anlamlı bir isim olsun diye. Eşim hem babasının adını koymak istiyor bide ikinci isim. Bende ikinci isim olarak Çağan düşünüyorum ama içim hah bu isim mükemmel oldu diyemiyorum tam içime sinmiyor 🤔