Uykucusirine BuseSanamer anladim tatlim bende yarin gidicem 3 gun once beta degerim 1200du. Bakalim kese gorunecek mi
Canangnr Tubisim Neden vajinal muayene olmayın dediniz? Gebeliğe sakıncası nedir biliyormuşsunuz bizlede paylaşın lütfen
Duygu20 BuseSanamer seninde kasik agrilarin oluyor mu benm oluyordu doktora sordum bunlar normal olabilie dedi
BuseSanamer Duygu20 ben zaten kasık afrılarım için gittiğimde öğrendim sanki canım iöimden cıkıcak gibi birden saplanıyor sonrasında geciyor hemen ama cok yormuş oluyor beni
Sevil34 Ben 6 haftalıkken keseyi 8 haftalıkken kalp atışını dinledim canım endişelenme görünmemesi normal ama vajinal muayenenin de bir zararı yok dusuk tehlikesi olmadığı sürece