Mehtapmeto bir oglum olacak adi temmuz diye bir siir var. Biraz siyasi içeriği de var bir tanıdığım bu şiirden etkilenip çocuğunun adını temmuz koymaya karar vermişti kızı olunca da değiştirmemişti. Hani kulağa pek hoş gelmiyor bence ama konulmayacak bir isim de değil. Önemli olan sizin içinize sinmesi.