Mehtapmeto Kızlar merhabalar 15nci haftamdayım oglum olucak temmuz ayın da dogum yapıcam eşim ilk kalp atısını duydugundan beri oğlan olucak dedi ve ismi temmuz olucak dedi sizler nediyorsunuz?? Varmı temmuz isminde tanıdıgı olan👶
Marchmom Mehtapmeto ben duydum temmuzu, hatta bir oğlum olacak adını temmuz koyacağım diye şiir bile var.
leylakrcpncr Bebeğin anne baba üstündeki en büyük haklardan biri de isimdir yani manası güzel olan isimdir ona göre koysanız daha güzel olur
leylakrcpncr Mehtapmeto yani bizim inancimiza göre bir tane rabbimiz var dinimizce uygun değil manasi
Mervekr Mehtapmeto bence başka bir isim düşünün kulağa hoş gelmiyor tabiyki siz bilirsiniz sizin kararınız 😊
leylakrcpncr Mehtapmeto yani sizce bir çocuğa bereket tanrisi ismini koymak ne kadar uygun dinen ustelik biz müslümanın ve tek bir ilahimiz var yok bereket tanrısı yok şu tanrısı yok şu tanri müslüman olmayanların inanışları