18 haftamdayım hiç mide bulantım veya kusmam olmadı üç gün önce kan ilacına başladım sabah aç karnına bugün yani az önce o kadar kötü oldum ki yüzünüze gül suyu olsun dört aydır kusmadığımı kustum midem çok kötü öyle böyle değil ve karnım çok ağrıyor normal mi bebeğime bişey olmuşmudur napıcam:( dua edin nolur oğlumu sağlıkla kucağıma alayım ona çok ihtiyacım var hepin sağlıkla kucağınıza alın inşALLAH