Eken ya belki konuyla alakasız çarşamba günü 19+1 de test sonucunu gösterdim doktora spina bfida 38/1 ihtimal riskli çıktı kendi baktı sorun görmedi ama bir perinatologa gidin dedi. Her şey Allahtan ama içim rahat değil gidene kadar günler geçmek bilmiyor, biran önce gitmek istiyorum pazartesi yada salı gitmek istiyorum . 20+3 yada 4 olcam da bakarlar mi ondan sonra tekrar girmeme gerek kalır mi onu merak ediyorum