A_C_04 valla ben 2 gün kala yaptım aşırı görülmeyecek derece de çizgi çıkdı hatta bn görmedm atıcaktım arkm resm istedi gönderdm resmnini çizgi var dedi şaşırdım kendi yaşadığı için bilyomş 💁♀️ Ben kırmzı net 2 çizgi bklemiştim . Birde bana dr erken döllenme olmuş dedi öndeymiş bebek son adetin ilk günü zaten baz alınıyor bebekin haftaların hesap için hep soruyolar onu unutma .ben hamile kalma yumurta dönem vs flo uygulaması kullandm ısrarla önerirm 🥰 önerdiklerimde yarar gördü