Sevgili anneler ve canlarim size zorlu bi geçen normal dogum hikayemi anlatmak isderim uzunn olcak biraz ama
Evde oturuyordum tv ye bakiodum her zamnki gibi normal bi anda ağrım tuttu kızima da tam 1 hafda vardı dogumuna saat 15.00 di ve sancım tutmaya başladı normal deildi ben saat 17.00 kadar bekledim dayanamadim ve eşimle annemgille hasdane yolunu tuttuk hasdaneye gittik ve saat 18.00 di muayene ettiler sadece 1cm açıklik var ve sancım da vardi yatış yapdirdilar sanci odasına çıktım yukari saat aksam oldu derken suni sanci verelimmi dediler asla dedim isdemedim ve gece oldu ağrılarım çoğaldı 5 dakka bi belime birisi vuruyordu sanki ben tarif etmek bile isdemiom o ağrıyı saat ler gecio zamanlarda bile öglen 12 oldu hala sancım var ama nst çekerler sanci çıkmıyor dokdorum geldi bana dediki 1 cm açıklık var suni verelimmi hayir ben sezeryan isdiom dedim asla yapamam dedi bana gerekmedigi surece yapamam dedi ben hasdaneden cikisimi yapdırdim özel hasdaneye gittim disari cikdim esim ve annemgil yanimda biraz bi rahatladim o temiz havayi gorunce özelle benim gittigim hasdane arası 10 veya 15 dakka hasdaneye vardigimizda 5.5 cm açılma varmiş ve hasdane bana normal.dogum yaparsan 3500 tl dedi ve bi gece kalam da 300 dedi bende direk cikdim devlet hasdanesine tekrar gittim yolda giderken karnım çok ac midem bulanıyir basım dönuyor 2 gündür agzima lokma koymadim hasdaneye vardigimizda tekrar kontrol ettiler 6.5 santim acilma var doguma aldılar saat 13.30 da doguma çıkdım 16.20 ye kadar sanci çekdimm ama o sancı anlatılmaz berbat hem nst bağliolar hem üsküfra ediom hem sancı cekiyorum suni sancı iyiki istememişim ve 10 cm açılma oldu yatakda dogum olacakdi ama acamadim ayaklarımı ben çatala aldılar ha işde içimden dedim kesin kalkamam çataldan ölürüm ben die çatalda ıkınamadim kızlar malesef ve yirtılmam çok oldu 6 dikiş attilar daha 25 gün oldu yeni yeni ayağa kalktim cataldayken kızım 15 dakkada dogdu..
Kizlar size tavsiyelerim
🥰bol bol dua edin
🥰aklıniza gelen süreleri ayetleri okuyun
🥰asla.kendinizi kasmayın
🥰kasdıgınız sürece açılma olmuyor canlarim
🥰ve karsıdaki kisi nasil ikinacaginizi size tarif ediyor ve o şekilde ıkının çünkü bu size anlattiklariminin hic birini yapmadım hep hamileligimde korktummm ölürüm sağ çıkamam çatalda kalirim die kendimj o 9 ay lik sürecde hep korkarak yatiodum ama öyle olmuyormus zor oldu doğumum ama pişmanmıyim hayir çünkü hic bir zmaan bicak altina yatmak istemedim
🥰herkese bol sanslar allahim hepinize yardım etsin tek sancida kurtulursunuz insaalh
🥰ama bu arada sakın suni sanci isdemeyin gerekmediği sürece