Muhammedeymen Sakarya da op dr Sevilay Bozkurt varmış doğum ücretlerini bilen var mı? Başka bir şehirdeyim telefondan da bilgi vermediler bilen bilgilendirirse çok sevinirim 🤗
Zeynnpk Muhammedeymen ben gecen de sordum. 3300 normal ve sezaryen. Ssvd biraz daha pahaliymis. Zam daha belli degildi. Muayene ucreti 150 ydi.
Muhammedeymen Nfp doğum ücretini öğrenme imkanınız var mı? Benim oraya gelme ihtimalim yok ama doğumu orda yapmayı düşünüyorum gelirsem ev tutacak orda giden çok iyi diyor dikey doğum ten tene temas geç kordon kesimi... vb onaylayan ve doğuma her şey yolundayken mudahele etmeyen biri diye duydum. Fiyat için aradık başka şehirde olduğumuz söylememize rağmen yasak diye bilgilendirmediler 🤔
Muhammedeymen esraaa86 siz sakaryada mısınız? Öyleyse hastaneden öğrenebilirsiniz muayene olmadan ben başka şehirdeyim maalesef 🙄😥
Nfp Muhammedeymen @ esraaa86 @ ben folik asiti devlette baslamistim sevilay hanim ben tavsiye etmiyorum dedi bende biraktim gerekli olursa ben sana ilac yazarim her ilaci alip kullanma dedi suan sadece coledan d3 kullaniyorum 20+3m Bende dogumu 1670 diye biliyorum ama martin 17snde randevum var o zaman muhasebeyle konusucam erken diye konusmadim daha once Birde sevilay hanimi begenme nedenim hem cagirmiyor aralikli cagiriyor birde sakin bir hamilelik istiyor normal.dogum icin :)
SameTugcEymen esraaa86 Canım ben Beyhekim de sedat umura gidiyorum çok ama çok memnunum doktordan doktora değişmez diye düşünüyorum fiyat. 2670 tl dediler bana
esraaa86 Muhammedeymen bende vandayım malesef,istanbula haziran gibi geçicem keşke folik asit meselesini falan ona sorabilsek ama malsef sonlara doğru oba gidebilcm, burda kimseye güvenmyrm
Muhammedeymen Arzuarzu Eğer konuşursanız burdan beni bilgilendirir misiniz ? Benim için çok önemli ona fore karar verecem başka doktor bakacam ya da sakarya da kalacak yer 😥
Cemre_61 Ben o hastane de geçen ay kürtaj oldum 1400 tlydi yani bunun daha üstünde bir rakam olduğunu düşünüyorum doğum ücretinin de tam bilgi vermek isterdim ama en azından kafanızda bişeyler belirir belki diye paylaşmak istedim 🙏🏻
Muhammedeymen Cemre_61 cevap için teşekkür ederim size de geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alacağınız hayırlı bir evlat nasip etsin size de 🤲
Prencess54 Benim doktorum. Normal de sezeryanda frk etmiyor 2650 lira denildi geçen hafta gittim. Ama 2020 zammı daha koyulmadı dedi ne zaman koyulacağıda belli değil doğuumuma 4 hafta var inşallah bana denk gelmez zam 😂🤷🏼♀️
Muhammedeymen Prencess54 Aaa çok teşekkür ederim zamlı hali de 3 bin civarı olur heralde. Doğumdan sonra tecrübelerinizi de paylaşırsanız çok seviniriz 🤗 kolay doğumlar diliyorum 🤗🤗
esraaa86 Nfp evet çok sık ultrasona karşı ve fazla ilaç kullandırmıyor ben şuan vandayım o yüzden muayne olamıyorum,ama inşallah doğumu onda istyrm ,iyi bir doktor
Muhammedeymen Nfp fiyatı konuşunca burdan yazar mısınız? Gitmeyi çok istedim ama nasip olmadı bir türlü pazar günü de çalışmıyordur heralde o yüzden kaldı öyle keşke imkanım olsa da gidip her şeyi konuşabilsem bazen şartlar hiç elvermiyor 😥
Muhammedeymen esraaa86 ben de haziran da kocaeline geçecem nasip olursa ama doğum için sakaryaya gitmek istiyorum gönlüme gore bir doktor bulamadım çünkü uzak olunca ve doğuda olunca imkanlar o kadar kısıtlı oluyor ki el kol bağlı kalıyoruz maalesef