Kızlar merhaba, ben 12 haftalık hamileyim dün akşam doktor randevum vardı bebeğimin ense kalınlığını filan ölçtü doktorum 2.61 çıktı ve birden yüzümüze tehlikeli hemen pazartesi tarama testini yaptır gel dedi dünyamız yıkıldı resmen eşimle🥺 eve gelip araştırdığımda 3 e kadar büyük bi risk olmadığını gördüm bazı sayfalarda ama şimdi tarama testimden korkmaya başladım sabaha kadar uyuyamadım hep ağlıyorum korkudan🥺 benimle benzer şeyleri yaşayanlar var mı acaba gerçekten korkmalı mıyım?