Fatosyb gulcins Bence evham yapmayın sonuçta her bebeğin gelişimi aynı olucak yada her bebek kilolu olucak diye bişey yok hem bir sorun olsa doktorunuz dile getirirdi diye düşünüyorum sağlığı sıhhati yerinde olsun en önemlisi bu bence kendinize stres yapmayın derim🤗
Fatosyb Ozlemr Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏 bel ağrısı sanırım genelimizin sorunu sanırım yatağın yapısı da önemli tabi sert yataklar biraz daha faydalı oluyormuş sanırım 😊
Kubra_yasar Fatosyb aminnn canım inşallah sağolasin Rabbim bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine evlatlarımızı sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
Fatosyb gulcins internetten bakarsanız eğer 28 haftalık bebek 1100 gr-1300 Gr ortala ağırlık . Yani onların 29 hafta 1500 olması normal sizinkinde de anormal bir durum yok bence 😊
gulcins Fatosyb yaaa çok teşekkür ederim birden korktum normalde bende kiloya takmazdım ama birde 38.haftada sezaryenle alıcak bebeği doktor çünkü ikinci Doğumum bi panikledim
Sdfdnz Bende 26+3 ama sürekli kasıklarda kalkmamı engelleyecek kadar bir ağrı 2 hafta önce de kanamam oldu bebek aşağıdaydı 1 gece hastanede yattım 😞 Ben normal doğumdan korktuğum için sezeryan istiyorum 😏😏
Fatosyb Sdfdnz herkesin kendi tercihi tabiki ama en sağlıklı olanı normal doğum olduğu için bence mantıklı olan normal doğum. Doktorunuza başvurdunuz mu ağrılar için ihmal etmeyin🤗
Kubra_yasar gulcins canım kilosu hiç önemli değil inan saglikli olsunda normal olsun kiloyu doğduktan sonra da alır Rabbim vakti zamaninda sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
firdevs Sol göğsümün altında sanki iğne var derin nefes aldığım da ve esnerken batıyor kalbim mi yoksa organlar mı sıkıştırıyor bilemedim yaşayan var mı kızlar?
Fatosyb firdevs aynısı bende de oluyor sanki kemiklerim batiyormus gibi oluyor uzun süre oturamiyorum yatınca hafifliyo genelde😊
26bebek26anne Bizde 28+4 haftaligiz . Tepisip duruyoruz oğlumla .herseyimiz iyi cok sukur boyumuz kilomuz 😘😘 arada karnim tas gibi oluyor ilk bebegim kasilma mi acaba bunlar diye dusunmuyor degilim . Genel olarak rahat bi gebelik geciriyorum masallah 🤗🤗
Fatosyb 26bebek26anne Bende genelde geceleri çok huzursuz oluyorum nefes alırken filan karnım geriliyo sürekli onun haricinde herşey güzel 🤗
Yenianne17 Fatosyb arada bel ve kramplar dışında çok iyiyiz 29+1 haftalık olduk normal Doğum istiyorum inşallah allah nasip ederse 2 gün önce gittim doktora ve 1 kilo küsür bebek dedi doktor zayıf der gibi surat yaptı ona morelim bozuldu
Nero Yenianne17 bozulmasın canım ne olacak benim oğlum da bugün 1140 gram çıktı bi arkadasında 1200 müş. Bu ay bitene kadar 2 kiloyu gecerler insallah doktorların her tepkisine takılmamak lazım
AylinIlerKaar Bizde 28+1 💙 haftalığız.gebelik şekeri çıktı ve diyet yapıyoruz.gündüz sorun yokta geceleri çok rahat değilim.sanki tüm vücudum ağrıyor.bunların dışında bir sıkıntımız Yok çok şükür.ben sezeryan istiyorum.ve kısmetsede öyle olucak.
Sdfdnz Fatosyb tabikide doktorum biliyorum sürekli yatmamı kendimi yormamamı söyledi. Tabiki normal daha sağlıklı ama korkuyorum bilmiyorum bu korkuyu nasıl yeneceğimi 😞