Tgcearmn bulantım aşırı derece de vardı ben kullandım çünkü 8 kilo falan vermiştim ve yaklaşık 3 ay kullandım sabah aç karna 1 öğün olarak. 4mg la başladım sonra kendim 2 mg düşürdüm. En son 23.haftadan sonra haftada 3 attim. Suan 30 haftalığım kullanmıyorum geç bebekte de hiçbir sıkıntı yok canım.