Mororkide Anne--cik bende ıkıncı bebegımı kaybettım dusuk yaptım bu bebegımde Ben de aynı korkuları yaşıyordum sürekli acaba kanama mı var kaybettim kesin diye şu anda biraz daha rahatladım emin olun bir şey olmamıştır sadece korkularınızdan kaynaklıdır bol bol dua edin Bu arada 15 haftayım ben de
SedaveSusam Anne--cik Canım bu haftalarda bebeğini hissetmemen normal genede için rahat edecekse doktorunla görüş bir öncekinde yaşamış olduğun psikolojiden dolayı böyle hissettiğini düşünüyorum aynı şeyi bende yaşadım bebeğimi kaybettiğim haftaya geldiğimde mide bulantım kesildi diye ağlamıştım ama çok şükür doğuma 86 günümüz kaldı
Mororkide Sukufe bebegını kaybeden her anne hamılelıklerınde bu korkuyu yasar atamaz psıkolojık olarak bilinç altındadır
Sukufe Ben 18 haftaligim daha hissetmiyorum mide bulantim da yok hatta iki gün önce göğüs ağrımda gitti ama. Telâş yapmadım dün bebegimin kalp atışlarını duydum Siz de hemen telaş yapmayın olabilir böyle şeyler
Anne--cik Doktoruma gittim rahat edemedim yaşıyor çok şükür ama evham yaptım galiba bide tandiyonum8 5 cıktı tok karna açken.daha düşük tür dedi doktor büyük bi ihtimal kendini ondan kötü hissediyor sun
Anne--cik Kalbinin attığını duydugum da ağlayacaktım yasayancocugum var çok şükür ama kürtaj korkusu Rabbim kimseye yastamasin