aysemre67 Arkadaşlar bugün iğneden sonra 10.günüm ama bende hiç adet belirtisi yok normalde her ay göğüslerim şişerdi agrıyordu belirti yok kasıklarıma sadcee arada agrı var bide iğneden sonra 14 gün sonra adet oluyor mu herkezde aynımı
Tugce1803 aysemre67 herkeste aynı değil.Adetini beklemen gerekiyor. Benim iğneyle aramda 4 gün vardı. İğneye göre 5 ocaktı normal adet tarihim 9 ocaktı ama ben 7 ocakta adet oldum o yüzden adeti beklemek gerekiyor
Merve2012 aysemre67 bende herşey vardı belirti 15. Günümde akşam bel ağrım başladı 16. Gün yani dün regl oldum. Dayanılmaz bir bel ağrısıyla. Normalde adetten önce belirtim yoktur hiç
aysemre67 Merve2012 anladım bekliyim 4 gün var zaten 15 gün olmasına normalde belirti olur adet olmam için yok nedense hamilelik belirtiside yok anlamadım
aysemre67 Merve2012 Merve2012 tez zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim sana bana tüm isteyenlere