Aag123 Bastığım yer buzmuş ayağım kaydı bir basamak kadar yükseklik vardı Panikle neler olduğunu hatırlamıyorum ama dizim ve elimin üstündeydim yerde sizce bişey olur mu bebeğe ? 12 haftalık gebeliğin Belim ağrıyo karnım hafif ağrıdı geçti
Antalyali_07 Aag123 karin üstü düşmüşsün ama bi gidip kontrol et ki icinde kalmasin aklina illa takilir şu anda harette hisswmezsin zaten
Mororkide Aag123 Çok geçmiş olsun korkutmak istemem ama bir yakınım da aynı düşmüştü bebeği doğduktan sonra ayağında siyah bandaj sarılıydı alcı tıpınde olanlardan ben düştüğünü bilmiyordum bebeğine ne oldu neden ayağımda bandaj sarılı diye sordum da hamileyken düştüm bebeğimin ayağında çıkıklık olmuş doğduğundan beri sargıda demişti yedi aylıktı bebek bu arada bence ihmal etmeyin
Havva23 Aag123 bende düşmüştüm ama ellerimle desteklemişim o anda farketmeden karnımın üzerine düşmedim yani bi sıkıntı olmamıştı ama sizin hissettikleriniz önemli😊
Bellazarea İçinin rahat etmesi için git kontrole, ama anne rahmi o kadar muhteşem bir şey ki, kesesi, suyu, plasentası onu hava yastığı gibi koruyor..Merak etmeyin eminim çok iyidir! 💕
aytii Aag123 ben de dün düştüm 20 haftalik hamileyim hafif düştüm ama saatlerce hareket eder belki diye bekledim hiç hareket etmeyince gece gittim bir şey yokmuş ama gene de iyi ki gitmişim yoksa hareket etti mi edecek mi diye bekliyor olacaktım
SedaveSusam Aag123 öncelikle çok geçmiş olsun ama lütfen böyle şeyleri burada yazılanlara göre yorumlamayın ve bir doktora gidin burda bir arkadaşımız temizlik yaparken ayağı kayıp düşmüştü bebeğini kaybettiğini söylemişti lütfen bir doktora git
deletedmom2626 SedaveSusam evet bende onu hatırlıyorum. Her temizlk yaparken o kız aklma gelıor. Allah yardımcımız olsun
Neslihanunel Aag123 evet git bi kontrol et kanama yoksa dedikleri gibi bişi olmaz ama en azından psikolojisinden kurtul
Melike3777 Aag123 kuzum bende evde ayağım kaydı sert bi şekilde yan düştüm bebeğimin olduğu yere doktora gitmiştim kanaman olmadığı sürece bişey olmaz bebeğin çok korunaklı bi yerde demişti zaten gittiğimde tekme felan atıyordu ultrasonda gördüm içini ferah tut için rahat etmese doktora git bebeğini gör
Duyguslabebegi Aag123 allah korusun olayın sıcagıyla anlamamışsındır bence kesinlikle gitmelisin doktora canım
UraSsmom Aag123 Canım burda insanlar gitme bişey olmamıştır dese oh be bişey olmamış deyip gitmeyecekmisin Allah aşkına. Buraya yazacağına hastaneye koşsana 🤦🏻♀️