Esme canım benm hissedersin inşallah 🤲 Çok güzel bir duygu ama inan erken hissetmekte erkenden panik olmak demek. Hareket etti mi edicek mi derken insan strese giriyor. Ben 19+4 deyim yaklaşık 5 gündür net hissediyorum ve dışardan belli oluyo ama inan ki hareket demezsin aynı bir baloncuk veya gaz patlıyo gibi sanki bir damar atıyo gibi inip kalkıyo göbüş. Sende dikkat et bence çok yakında hissediceksin 🥰