Yenihamile11 Kızlar grip okdum diye nane limon kaynatip ictim akşam 3.4 bardak simdi internette okudum zarar liymis birsey olur mu Ben dun doktora yazdin gripin diye demiyor ki şunları içme zararlı diye
iremss Yenihamile11 merhaba hasta olunca maalesef kullanıyoruz ancak benim doktorum günlük 1 bardakla sınırlamıştı, ıhlamur, nane limon, zencefil gibi şeyleri her gebelik farklıdır, yine de doktorunuzdan bilgi almanız en doğrusu ❤️❤️❤️
Zeys Yenihamile11 çok geçmiş olsun doktorum fazla tüketmeden 1 kupa içebilirsin demişti nane Limon ya da ıhlamur fln..ince ince limon doğra kabuğuyla tuz serp üstüne öyle de ye portakal mevsimi sık sık iç çorba suyunu fazla tüket bol bol da dinlen ben öyle atlattım şükür rabbim şifa versin inş 🙏🏼
Jasminixx Yenihamile11 benim doktorum içebilirsin ama 2 fincandan fazla içme dedi ayrıca ateş balgam var ise görüşelim dedi
Metehanmoms valla bende içiyom soğuk algnlığm var öksürük hapşırık ben hiç duymadm zararlı diye 38 haftalığm antibiyotk vermiyolar başka bişi yok ması geçicek bu başka türlü🤷♀️
Yenihamile11 Metehanmoms Kaçıncı aydasınız ben 19 haftaya giriyorum Internette dimdi bakiyirdum ne iyi gelir diye orda yazınca kokttum
Zeynepreyyan Bol bol çorba su süt filan iç zaten doktorum gribin tedavisi yok demişti . Bol sıvı alıp dinlen demişti bana
Yenihamile11 Zeynepreyyan Bugün 2.3 saat erken cikarim işten Teşekkür ederim cevap yazdığınız için bana
Zeynepreyyan Yenihamile11 rapor al çalışıyorsan ona bir şey demeye hakları yok ve paranı vermek zorundalar . Ayrıca ise gitmek zorundasın diye fazla fazla içip bebeğine zarar mı vermek istiyorsun? İsin mı bebeğin mı ?
Yenihamile11 Zeynepreyyan Orası öyle evet durum sıkışık şimdi size onların detayını mi anlatiyim Tabiki bebeğim ama olduda kalkıp yürücek halim olmasa nasil gidebilirim zaten işe
Yenihamile11 Metehanmoms ne bilim ben o sekikde okuyunca iyi gelmiyormuş ama dikkat edin başka seçenek bende bilmiyorum sağolsun doktorum seçenekde sunmuyor hiç bana
Metehanmoms Yenihamile11 yoo bende baktm netten kesin içmeyn demiyo günde bi iki fincandan fazla içmeyn diyo doğal nanesi az olsn diyo
Yenihamile11 O.kadar kötü degiimama çıktım.isten izin istedim valla yarinda dinlenirim inşallah geçer