Asrinayaz 35 haftalık hamileyim ve sürekli halsizim sürekli yatmak istiyorum bu haftalarda ben gibi olan var mı ?
1dem Asrinayaz arada bir oluyor ve tüm hayatımı etkiliyor. Bir oğlum var. O olmasa bende yatardım heralde sürekli.
Gamm Asrinayaz bence de çok normal hele şişlik varsa . Ben 38 ikiz hamileyim odadan odaya geçince bile bacaklarım ağrıyo . Duş aldıysam filan her yerim ağrıyo ayakta durmaktan . 30 lardan beri böyleyim
Esrdmr Asrinayaz bende aynen o haftadayken yemek yapmak bile gozumde buyuyordu cok sorumluluk var uzerimde diye bunalima giriyordum ama.kisa surdu simdi 36 hafta oldum daha iyiyim 🤗
Elif_sahra60 Asrinayaz süt ve süt ürünleri tüketin 2 kase yogurt ve 2 bardak süt gibi hamilelikte bende de çok halsizleştim kalsiyum eksikliğinden dolayı demişti doktorum.
Asrinayaz Elif_sahra60 ayy içiyorum ama daha dikkat edim cnm bn bu halsizlikle nasıl doğurcam bilmiyorum kolum kalkmıyor
1dem Asrinayaz hem bu zamanların keyfini çıkarmak hem de bir an önce doğurmak istiyorum . Korku da var tabi. 🤦
Oznur69 Aynıyız bnde 36 3 üm yürümeye bile ev İçinde yoruluyorum birde soğuk almışım onunda etkisi var
Mrvmerve Asrinayaz bn 33+6 yım ama bnde öyleyim :( normal doğum istiyorum bide hareketli olmak gerekirmiş ama wcye gitmeye üşeniyorum