cnm saki gunu dogumum var.2.sezeryanim.ilkinde normal pijama takimi giymstm.bunda uzun elbise tarzi bi gecelik aldim.kilot bezle hem daha rahat olur diye dusundum.hemde soonda varken skinti yapmaz diye dusundum.sonrasinda pijama takimi aldim onu giyerim .allah yardmcimz olsn 🤲♥️😊